Ako na kvalitné SEO texty


SEO články Seolight musia nejako vyzerať. Áno, všetko musí nejako vyzerať, ale v tomto prípade hovoríme o viacerých dôležitých faktoroch, ktoré rozhodujú o ich kvalite. Ich kvalita zas rozhoduje o tom, či budú mať želaný efekt, alebo vám budú úplne na nič. Takéto texty môžete písať vy sami, no toto rozhodnutie je potrebné dobre zvážiť. Ak neviete ako na to, tak budete len strácať čas s niečím, čo vám bude v konečnom dôsledku úplne nanič.Biely notes položený na hnedom stole.jpg
Ako by teda taký SEO článok mal vyzerať a ako v žiadnom prípade nie? Ono to v podstate nie je až tak komplikované. Takéto články musia obsahovať správne zvolené kľúčové slová a frázy a mali by sa v nich nachádzať aj odkazy na web, na ktorý odkazujú. Prečo teda vlastne túto tému vôbec riešime? Takto, totiž vyzerá priemerný článok, ktorý nikoho neurazí, no ani nenadchne.
 
Chce to niečo naviac
 
Tak sa pozrime na to, čo by mali obsahovať SEO texty, ktoré splnia svoju funkciu zo strany optimalizácie, ale taktiež zo strany takej, že zaujmú čitateľov i internetové vyhľadávače.Detail na bielu klávesnicu.jpg
 

  • V prvom rade je potrebné ustrážiť ich rozsah. Stránok na desať normostrán, nikto nedočíta dokonca. Teda určite nie nikto, ale väčšina čitateľov určite nie.
  • Aby článok zaujal, musí byť zaujímavý. Mal by sa venovať aktuálnym témam, o ktoré majú ľudia záujem.
  • Odstavce v článkoch, by mali byť skôr kratšie. Takto ľudia omnoho skôr nájdu informácie, ktoré hľadajú.
  • Okrem odkazov na web, ktorý je článkami optimalizovaný, by mali obsahovať aj odkazy na iné stránky. Môže to byť napríklad video na yotube alebo zaujímavý článok na inom webe.
  • Nezabudnite na kvalitné a pútavé obrázky. Čím viac, tým lepšie.
  • Pútavé texty by mali mať svoj vtip a šarm. Preto sa nesnažte písať ako z múdrej knihy. Nebojte sa slangových výrazov, aj tých nespisovných a nemajte strach zájsť o čosi ďalej.
  • Veľmi podstatný je titulok textu. Ten musí zaujať. viete, také tie veci, ktoré dnes letia. Napríklad „3 veci, ktoré musíte …“ alebo „5 rád ako …“ a tak ďalej.